söndag 12 februari 2012

Snow on a Sunday !!

Vaknade 8:30 kul när man la sig kl 02:00 ja upp mata utsvulten tjock katt sen tillbaka under min varma och goa täcke upp med min i phone där det stod Breaking News Whitney Houston är död oh nej var det första jag tänkte på ,men tyvärr fina Whitney har din missbruk kommit ifatt dig , RIP kära du du kommer att vara saknad av din familj och dina fanns tack för all fin musik vi har kvar efter dig och kan minnas dig för alltid ..........
Det snöar som bara den ute kan bara tänka skit oxå ville att våren skulle vara på väg hade tänkt att gå till kyrkogården och pynta med lite alla hjärtans dag pynt jag köpte på stan igår tänk att min älskade man är död , bränd och begravd i en urna kan fortfarande inte förstå att detta har hänt dig. Men det blir nog bara en promenad till Statoil för att köpa snus det är en mycket längre bit till graven men vi får se hur lång runda jag orkar gå idag . Bara ca 10 dagar kvar på min halvtids sjukskrivning sen skall jag börja jobba 75 % sakta men säkert börjar jag hitta tillbaka till mig själv och skall bli skönt att få en hel lön , pengar är man inte bortskämd med men vi hankar oss fram och det tackar jag de övre makter för att vi gör .

Föresten ungarnas kusin var här och kollade på min bil som jag har laddat hela veckan utan resultat han var här i fem minuter och fick igång bilen en tänd stift satt löst och kostnad blev 0 kr hur underbart är det Tack snälla Jimmy för hjälpen ....

RIP <3
Hej min vackra ängel i himlen livet är så himla tomt utan dig , frågan är om jag kommer någonsin komma över detta min själ kommer alltid ärrad av detta händelse en saknad kommer jag bära med mig resten av mitt liv tack för att du har funnits i mitt liv min underbara I will always love you Delicia

Inga kommentarer: