torsdag 2 februari 2012

Torsdag .....

Jobba halv dag infattning för hela slanten kul faktist kanske kunde lära sig hela den kedjan med hade varit skoj . Din årsdag var igår jag trodde att det skulle vara jobbigare än vad det var men en grym tomhet kände jag hela dagen, fick fina blomster chekar ifrån en vän tack så jätte mycket skall köpa en massa orkideer till mina fönster tack fina du kram till dig och din lilla familj <3 .
Kom hem till ett brev ifrån försäkringskassan trodde att jag äntligen skulle få min utbetalning som jag inte har fått sedan December efterlängtade pengar men Nej det var det inte de har inte godkänt min sjukskrivning och skall ha komplitering ifrån läkaren har läst om dettta vad är det de inte fattar dumma dumma bestämmelser och nu tänker jag på dem som är sjuka på riktigt jag går igenom en taskig depression bara men det har inte heller varit en dans på rosor men betydligt enklare nu än för 6 veckor sen tack vare mina små vita hjälpmedel ...Vad är det som händer med Sverige skärpning vi måste ha en annan regering väck med dessa galna personer ...

Hej min underbara jag kände din närvaro hela dagen kyla på min högra knä kan jag ha fast jag inte fryser tack för att du visar dig vad hade jag gjort utan dina underbara tecken , så hemskt att vi aldrig mer kommer att se varandra i detta livet , du är så saknad och älskad finaste ängel din Delicia

Inga kommentarer: