fredag 5 oktober 2012

Friday at last !!!

Pga data strull började jag denna underbara fredag med att vakna 05:00 och var på jobbet 05:30 så en lång dag skulle det bli och längtade hem redan kl sju men stod ut med arbets dagen och tillslut blev klockan 15:45 . Lovade mina barn pizza bullar när jag kom hem och det fick de väl gjorda det vill säga lite mörka i färgen men ätbara nu skall jag minsann inte göra mer än vila riktigt trött Affe och jag skall  titta på tv innan det är dax att blunda .

Hej min Lars vi pratade om dig idag ungarna och jag och fick oss ett gott skratt Hannah sa om pappa hade levt då hade han haft en iPhone 5 sen sa Joel sen hade han oxå haft en iPad du var lite pryl tokig fast du erkände aldrig detta varje gång någon sa detta till dig sa du det är jag inte alls det jag gillar bara att ha det bästa saknar dig min kärlek D
Mosters Finaste 

Inga kommentarer: