lördag 13 oktober 2012

Tack för en fin kväll !!

Igår kompade alla ut som skulle till 10 års kalaset bara där visste jag att kvällen skulle bli underbar snabb dusch på med kläderna och hem till Åsa där skålade vi lite   innan tåget till Kristianstad väl framme följde vi Da folket till Bishops Arms och hör och häpna de har ROSA öl så goda att 2 slank ner sen mot Naturum där kalaset skulle hållas så vacker plats och gången dit var lite magiskt ... 
Jag har en underbar arbetsplats lönen är inte det bästa men mina kollegor är absolut de bästa som finns och jag ler med hela själen efter denna underbara afton . Idag blir det inte mycket gjort fast jag borde ta tag i detta lite bakis och härligt trött och det regnar ute perfekt mysdag men lite tvätt och mycket slappande kommer det att bli .Jag är så tacksam för det jag har de motgångar livet har givit mig har gjort mig till en bättre människa och ser nu bara ljusa tider framför mig , jag är en enastående kvinna , jag är bra , jag är vacker eller jag har i alla fall en vacker själ.......

Hej min Lars tack för att du har funnits i mitt liv ha det bäst my love 4 ever D
Pink Beer <3

Goody box !!

Inga kommentarer: