onsdag 24 oktober 2012

Wonderful Wednesday !!

Vips så var denna arbetsdagen slut härligt att dagarna går snabbt i alla fall skönare än dryga arbetsdagar efter jobbet köpa en massa grav ljus nu minsann klarar vi hela höst och vinter och en fin ljung graven skall pyntas imorgon . Idag fick jag brev ifrån Landskrona de har lämnat över ärendet till Bariatric center i Lund blev så glad snart dax för op lovely längtar så nu behöver jag bara höra ifrån Mr P sen kan inte dagen bli mer perfekt <3<3<3 

Igår hade inbrotts tjuvar bakbundit och tejpat för ögonen  2 ungdomar i vårt grannskap de hade tömt huset va e det för otäcka människor som gör så hemska saker nu får jag verkligen hoppas att polisen fångar dessa kriminella och slänger nyckeln !!!!!!

Hej min man hoppas att allt är toppen i himlen jag kan nu andas utan dig tog ett tag att hamna ovanför ytan och livet leker fest , massor av underbara vänner , trevliga middagar och minsann dating oxå på schemat , jag kommer alltid att älska dig min fina du har ju lärt mig vad kärlek går ut på tack för att du har funnits kram Delicia..    

Inga kommentarer: