fredag 19 oktober 2012

Let the fun begin !!!

Veckans bästa dag trall la la kompa en timme helt fantastiskt härligt jag skriver av mig snabbt innan ner till tvätt stugan och städa lite sen gör vid mig Fredags mys med Åsa Ladies Night 2012 i Kristianstad och innan det en god middag sen hem vila upp mig tills imorgon då blir det tjej träff i Älmhult skall bli super skoj och kanske hinns det med lite annat oxå denna helgen en tur till IKEA innan det är dax att åka hem . Kärlek & Ljus till er alla ha en go Fredag .............

Hej min ängel jag har fullt upp med livet ibland kan jag skämmas lite för att jag har så skoj men samtidigt orkar jag inte vara deppig längre jag har haft äran att vara älskad av dig i över 20 år och det finns människor som lever ihop en hel livstid utan att uppnå det vi hade , och nu har jag kommit till trappan och nu tar jag steget vidare utan dig men du är alltid vid min sida det vet jag och vill gärna ha dig som min skydds ängel love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: