onsdag 17 oktober 2012

Härligt , härligt !!!!!

Fin dag på jobbet tiden susade förbi och det gillar vi starkt , blev uppringd av en tidning till som vill göra en intervju härligt kan jag bara säga har aldrig riktigt velat synas för men nu vet jag av erfarenhet att jag har något att ge till andra för många år sen hade jag aldrig kunnat tänka mig att vi skulle vara på en transplantations lista och sen få äran att få dessa vackra fina organ , att jag skulle hamna så djupt i en depression att jag själv kippade efter luft att kunna andas och bara alla underbara vackra vänner jag har fått via min blogg som har fått organ och lika många som väntar vilken resa vi har gått igenom både vackert och mycket traumatiskt  och jag är så tacksam för alla nya dörrar som har öppnats härligt vackert ja livet är en resa alla har vi olika vägar att vandra <3<3<3<3<3 ..
Efter jobbet hade jag bokat tid med en handyman så jobba över kunde jag tyvärr inte som skall hjälpa med trädgårds arbete som vi verken hann med eller orkade i sommar sen hjälp med dranering så skönt det skall bli att få detta gjort och att staten betalar hava notan ja hur bra kan man ha det tack så mycket att jag har tillgång till detta ( www.hetab.net ) skall ta hand om detta åt mig !!!!

Hej min fina ängel så skönt att din trädgård äntligen kommer att bli bra och dina bambu skall jag börja odla snart så att de är stora och vackra till våren och kan placeras ute men någon damm får du inte sorry babe !! fiskarna har vi inne ..

Jag är så lyckligt lottad för allt jag har och allt jag har haft Tack Gud, Jesus & Universum 

Inga kommentarer: