fredag 12 oktober 2012

Underbar Fredag !!

Så ja nu börjar bästa dagen på vecka I just love Fridays !!!! alla bubblade på jobbet party humöret växte under dagen och ikväll skall vi ha toppen kul på 10 års dagen Grattis DA hipp hipp !!!! lite problem om vilken väska jag skall ha men det löste jag snabbt när jag pratade med en kollega , Zack lite hängig idag hemma ifrån skolan hoppas inte det är halsen som strular igen och Joel skickade ett mms / sms alla rätt på matte provet så idag är en happy day och jag skall se om jag kan länka lite happy music till bloggen idag ... Kärlek & ljus till er alla have a wonderful Friday för det skall jag ..

Hej min älskade ängel minns en gång när jag skulle ut med jobbet då gav du mig 500 kr och sa kom hem full älskling hahahaha saknar dig men jag kommer nog hem full ikväll följ med vet ja !!! love you babe din D

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0   HAPPY MUSIC !!!!!!!!!

Inga kommentarer: