torsdag 11 oktober 2012

Ingen bra dag !!!

Igår skrev jag hur allt var bra och flöt på och idag vaknade man på andra sidan av sängen ja så att säga , min dotter har ju varit arbetslös , deprimerad med diagnos och helt beroende av mig och om jag skall vara riktigt ärlig så är jag så jävla trött på att vara den som fixar allt med en vuxen dotter alltid på henne om att ringa socialen du måste få pengar någonstans fyll i de lappar fixa dina recept osv ..... det enda jag kräver är lite hjälp tillbaka och för det mesta knappt detta och jag kan höra min Lars säga Delicia du fördärvar dessa barn du måste kräva att de hjälper till så ja nu har bägaren runnit över och nu får du sköta dig själv vara den vuxna tjejen som du är i ålder i alla fall .. dagen gick snabbt tack o lov dagen har inte varit så bra sms ifrån barnen Joel tappade sin iPhone fick en spricka så ja ! Zack mådde lite dåligt i skolan fick in i vil rummet och detta med Hannah så ja nu har jag spottat ut detta helvetes dag och nu skall jag fylla mig själv med positiv energi och ladda för en underbar dag imorgon och tänk så underbart om man hade fått lite komp så att man hinner att stressa av innan den stora 10 års jubileum som vi har med jobbet imorgon .....

Hej min underbara man i himlen du har så rätt I have destroyed the kids !!!! and now I can only hope they can be fixed.....

Inga kommentarer: