onsdag 10 oktober 2012

Mitt i veckan helt jäv.... underbart !!

Vaknade ganska lätt i morse men jag somnade ju vid tio igår kväll fumla efter fjärrkontroll måste på med tvn Vakna med the voice härliga människor och lika härlig musik hopp i duschen sen of 2 work jobba jobba livs, infattnig , läkemedel ,infattning , läkemedel dagen försvann gött kan jag bara säga ..
Jag måste säga att jag mår toppen bra så skönt att kunna säga det så länge sen jag mått så här bra jag har nu äntligen medvind allt flyter på galant och jag är ute på fester träffar intressanta människor och livet börjar bli spännande igen och det känns toppen ...

Hej min man i himlen jag vet att du njuter när jag lever loppan på fest , dansar och träffar  mina vänner jag känner det bara känns skönt att äntligen känna mig levande men kommer alltid att sakna dig tack för att du har funnits i mitt liv Delicia

Inga kommentarer: