onsdag 3 oktober 2012

Onsdag !!

Lite trött kan man säga efter gårdagens tripp men iväg till jobbet och massor att göra livs, infattning sen läkemedel vi hade så mycket att göra och övertiden hängde i luften men minsann vi klarade det och efter jobbet direkt till skolan lite nervös måste jag säga har bara haft 1 bra samtal med dessa lärare på 6,5 år och det var en ny lärare i 6an och sista veckorna i skolan nu går min lille kille i sjuan och nya lärare som har hör allt skit de andra raporterade över och ja kan säga jag såg inte fram emot detta men jag fick ytterligare ett bra samtal och glad mamma körde mot Netto att handla lite kylen ekade och behöver lite påfyllning ...

Min vackra chatt kompis och jag kommer inte att gå vidare med detta jag förstår att familjen går före i ett kris och jag tackade för att han fick mig att känna en super häftig lycka även om det bara var en vecka en härlig vecka och jag vet nu att det kommer att finnas en person även för mig i framtiden , jag var kapabel att känna lycka efter denna sorg som jag för en vecka innan visste inte att den fanns så tack vackraste man jag har skådat på mycket länge för de små fina rader och lycka till i framtiden Kärlek & ljus till dig och din familj ..

Hej min underbara man livet går vidare efter dig det  trodde jag aldrig och samtidigt skönt att inte vara så ledsen hela tiden tack för att du har funnits i mitt liv min underbara .

Inga kommentarer: