måndag 29 oktober 2012

Monday , monday !!





Vaknar på strålande humör jobbe dagen försvann fortare än fort efter jobbet till bäste Silvia needed some girl talk very bad och vi löste rätt mycket tack för dina 

otroligt kloka ord som vanligt <3 som jag har sagt innan jag är en lyckligt lottad kvinna så många fina vänner kan inte mer än vara tacksam för allt och du Mr. P I will be waiting 4 you when you get home <3<3<3


Hej min finaste ängel hösten är med full kraft imorgon skall vinter däcken på och
 sommar däcken skall förvaras på däck hotell det hade du aldrig gjort men själv tycker jag att det är toppen smidigt de tvättar, balanserar och förvarar dem sen byter när tid beställes jag behöver bara köra dit jag hittar på mina sätt som känns bra och nu skall jag bara beställa besiktnings tid mer och mer klarar jag på egen han saker som jag aldrig har gjort innan fixar jag och i veckan skall resten av stup rören fixas och förhoppningsvis min nya rabatt där bambu skall planteras ja min ängel du hade varit stolt över din kärring det vet jag hahahaha !! love you miss you and thank you Delicia

Inga kommentarer: