tisdag 9 oktober 2012

Härligt härligt !!



Började dagen med att stänga av min väckarklocka sov så gott men vaknade med ett ryck kl 7 då har jag 30 minuter på mig japp väcka Joel , mata mina hårbollar , laga kaffe , väcka Joel snabbt på med kläderna sen en sista skrik på Joel som var tröttare än vanligt idag och jag som berömde den lille apan att han var så duktig att komma upp på morgonen de orden fick jag äta i morse regel nr beröm inte barnen hahahahaha!!! kom i tid till jobbet trotts sena upp stigning och får reda på direkt att det är jätte mycket att göra suck !!! Och just idag sitter vi i möte och har skydds rond lite stressad blir man men detta måste oxå göras efter lunch till infattningen och efter det lite pack läkemedel och vips så var dagen slut helt underbart skönt kan jag tycka är lite tröttare än vanligt sista tiden .....

Ringde Landskrona idag och kollade vart jag var i kön fick då besked att jag skall få min remiss till kirurgen denna eller nästa vecka till Bariatric center i Lund härligt nu börjar det att gå framåt och jag är redo att göra detta , slarvar som attan med min mat dagtid ingen frukost mycket mycket lite lunch vrål hungrig på kvällen och det kan sluta hur som helst hinner jag laga kvällsmat är det ju bra men kan ju oxå bli något extrem onyttigt chips eller annat som kan finnas och därför ser jag så här ut så nu skall jag ladda för flytande kost snart jag skall klara av detta !!! jag är så tacksam att jag har fått denna op och ser fram emot min nya kropp .....

Hej min Lars en knasig sak hände mig igår jag kollade min adressbok vet inte varför och vipps hade jag slagit ditt nr som i och för sig inte finns längre men ändå konstigt att fingret gör en sak som inte styrdes av min hjärna ja konstiga saker händer du är saknad som vanligt jag kämpar varje dag att gå vidare och det funkar båda killarna mår bättre oxå men Hannah är kvar och kämpar du får minsann ta en snack med henne hon måste fan rycka upp sig och ta tag i sitt liv som vi andra har gjort ,tack för att du har funnits i vårt liv din Delicia

Inga kommentarer: