tisdag 2 oktober 2012

Malmö hela dagen !!

Sova en stund längre skall på kurs i Malmö hahaha sist vi var där kommer jag att minnas med ett skratt men idag var vi på fackligt/ skydds möte och man blir lika frustrerad varje gång man är på såna tillställningar är lite synd att man inte kan lita på sin arbetsgivare att man måste ha paragrafer mm som vapen att försvara sig på jobbet men så e det tyvärr vi mot dem hahaha ett krig som inte kan besegras men en fin dag har vi haft god mat och trevlig sällskap och nu ligger jag redan i mina pyjamas och längtar att gå och lägga mig jag måste vara den tråkigaste kvinnan på jorden ...
Men det är jag inte jag är en trevlig kvinna en bra kvinna och den man som får mig kommer att vara en lycklig man hahahaha!!! Nej nu e tanten sliten lite tv sen sova 

Hej min Lars min ängel i himlen du skrattar nog åt din tokiga fru saknar dig D

Inga kommentarer: