lördag 27 oktober 2012

Saturday !!!!

Vaknade imorse jätte tidigt för tidigt för en lördag mata katterna sen somnade om gott att kunna göra det behöver vila lite denna helgen varit på äventyr sista 3 helgerna men efter vila måste minsann städa , såg imorse oxå att det låg snö på marken hoppade inte av lycka precis men det är en årstid som vi måste gå igenom i alla fall om man bor där vi bor jaja ett steg närmre våren får man tänka då ..
Väntar på ett livs tecken ifrån min flört lite frustrerande önskar att jag kunde bara koppla bort detta och inte tänka på det jag har ju klarat mig ensam så väldigt länge helt utan problem och nu som en yr höna efter ett par intensiva träffar kan säga med andra ord att denna person har öppnat en dörr som jag länge trodde var igenbommad och hoppas bara att han inte krossar mitt hjärta som är så ömtålig alla mina vänner säger njut så länge det varar jag får väll försöka tänka så vilket inte är så lätt för mig just nu .................. Det allra bästa med denna man är att han är så olik Lars man kan säga  så jämföra är inte möjligt vilket är bra för att jag trodde att jag skulle jämföra män,  .. jaja jag får vänta tåligt på att denna mystiska , underbara och fascinerande Mr P hör av sig .......

Hej min trygga fina Lars vad har jag gett mig in på ??? jag vet att du är med mig hela tiden och jag vet att du hade nog varnat på på något sätt att strunta i detta möte med denna man och steget mot en ny träff var verkligen inte lätt att ta jag kände en otrolig skuld att jag kunde bara dricka kaffe med en annan person .. Vad gör man ensam kvar på jorden när den man älskade mest i världen är död . Jag måste plocka ihop mina krossade drömmar och gå vidare med mitt liv vilket har varit en enorm kamp som jag har fixat efter mycket om och men . Jag älskar dig min Lars och kommer alltid att göra tack för att du har funnits D


2 kommentarer:

Gunilla Dahl sa...

Underbart att dörren har öppnats igen! Och du, jag är säker på att din Lars ler där uppe i sin himmel! /Största kramen

Delicia sa...

Finaste Gunilla Dahl hoppas att du har det bra i himlen tänker på dig ibland <3