tisdag 23 oktober 2012

Tok Tisdag !!

Jobba jobba plockar läkemedel ett tag sen över till infattningen jätte  mycket att göra sen packa och plocka dagen gick snabbt fast min hjärna tänker på allt annat än jobbet härligt men otroligt jobbigt att vara ofokuserade efter jobbet till stan möta Zack trodde jag fick ett samtal att de saknade mig uppföljnings samtal på skolan snabbt till skolan kom en kvart för sent men vi hann med det snabbt bums till stan och möta Zack kollan igenom mobil abonomang och han bytte till minsann till Telenor och det kommer nog vi andra oxå göra efter hand som de löpper ut , hem plocka ytterst lite sen laga lite mat nu skall jag försöka att titta på sista avsnitt Torka inga tårar utan handskar kanon fin film som alla borde se .

Hej min ängel du skrattar nog åt din tokiga fru nu kan jag tänka mig , tokig som en tonåring ha det bäst fina du din för alltid Delicia

Inga kommentarer: