måndag 8 oktober 2012

Manic Monday !!

Sliten efter helgens bus i Vittsjö och inser att det är måndag morgon usch usch jag vill inte vakna ligger så gott under mitt täcke och goa katten bredvid mig men måste tyvärr upp och göra min dagliga plikt på apoteket livsmedel hela dagen my lord vagnarna tog aldrig slut vi packade så in i attan hela dagen och till och med 45 minuter övertid så nu är jag som vanligt trött och helt slut så mycket mer än lite kvälls mat blir det inte idag .

Hej min man jag var ute i helgen och hade mycket roligt Zack skickar sms och ville att jag skulle vara rädd om mig och jag ringde honom när jag hoppade på bussen och när jag kom fram till Hässleholm ja han är rädd om sin mamma när hon är ute på bus !!!!han är en perfekt gentleman vår stora son så lite rätt har vi nog gjort lille Joel får jag jobba med lite till han har ju ett par år till på sig .......miss you din Delicia 

Inga kommentarer: