lördag 30 april 2011

Ko släpp, 40 års fest och Valborg !!

Idag var vi i Fjärlöv och kollade när de släppte ut korna så fint det var Lars har velat att vi skulle göra detta så länge och nu äntligen blev det av saknade dig fällde en tår men när dessa fina kor kom springande ut var det så fint så ledsen var jag inte mer ..
Zack i Göteborg vann första yey förlorade 2 och är nu ute nästa år älskling kommer vi tillbaka med nya krafter.
Joel skall jag hitta så att han kan packa för nattens bus hos Emil sen skall Olivia och Jag fixa till oss för party ,party skall bi kul att komma ut  , för 15 år sen Valborg sent fick jag värkar Zack var på väg Lars första barn så lycklig han var bilen var fulltankad i en månad och det skall jag säga var inte Lars grej han körde gärna på ångorna bara för att få en utmaning hahahaha!!!
Älskar dig min underbara du är saknad <3 Delicia 

Inga kommentarer: