tisdag 7 juni 2011

Aj aj aj Kylarspray !!

Gårdagens besök frillan resulterade bränskada på min hud AJ aj aj !!det blåste lite mysigt jag doppade mig flera ggr kände inte ett dugg , grannen frågade mig igår kväll har du inte ont nejdå svarade jag och de ord fick jag äta upp fram åt natten mina stakars lår och bringa hoppas att det går om snart skall nu smörja i Xylocain gel som vi köpte i USA bedöva huden kan vara bra nu .
Tänkte på det där med semestern såg att det börjar bli nedräkning bland vännerna på Facebook fick leta efter min semester ansökan och minsann nästa vecka börjar min semester så gott och det börjar med en resa till Göteborg bo på fint hotell och återträff på Tiva och alla andra underbara som tog hand om oss i Göteborg , World Transplant Games och annat skoj skall vi oxå hinna med jag kan bara säga att jag längtar .

Åskan slog ner i skåne som bara den och i en ventilations trumma på min arbetsplats vilken jäv.... smäll som tur gick inte strömmen så att vi kunde jobba färdigt ..
Saknar dig min fina önskar att du fanns kvar på Jorden snart skall jag på seans hoppas att vi får en stund love you din D
Kaboom !!!

Ajajaj !!!


Inga kommentarer: