torsdag 16 juni 2011

Vackra Göteborg!!

Tidig start på dagen 0:530 ringde klockan inte ens Affe ville ha mat så tidigt just idag spännande dag vi har framför oss åter träff på Tiva skall bli så trevligt att träffa alla som varit så snälla mot oss under dessa svåra månader i vårt liv . Klockan 9: 15 stannar tåget på stationen i Göteborg staden där ditt hjärta slutade slå, staden där jag blev änka och mina barn blev utan sin far men oxå staden full av Kärlek, Tro och Kompitens att komma tillbaka är som om vi har kommit hem ett lugn i själen som vi alla kände , de andra resor hit har ju varit full av ångest, oro och rädsla för hur min framtid skulle se ut , min framtid nu är utan dig fysiskt i mitt liv men en närvaro av dig alltid känner jag varje dag . Frukost på Mc donalds egg mc muffin och kaffe snabb runda till Nordstan och vad hittar jag jo en väska en fin färg glad på Desigual åh Lars nu flinar du från himlen som jag har kämpat att gömma mina nyinköpta väskor när du levde och är nu på femte inköp efter din död och nu ser du  allt älskar dig min fina .
Kl 13 träff med Lena ( kurator ) så gott att se henne pratade igenom tiden hemma innan begravning  och fram till nu alla paratade till och med Joel .
Kl 15 träff på Tiva vårt hem i 2 månader uppgång D hiss till våning 4 har man åkt så många ggr pling på klockan vänta att komma in väll innanför dörrarna så känndes allt så bra trotts min man dött här uppe vi fick träffa Monica vi gick  in på sal där var det upp dukat kaffe och fika efter en stund kom det en massa kända ansikten Maria Usk underbara du Mona Lisa SSK så fin och go Staffan Läkare som var en av sex st som hämtade min man på CSK och var oxå den som lämnade beskedet att Lars skulle inte klara sin kamp vi pratade om att som har hänt senare kom en läkare till som hette Göran vi patade om en diagnos vill ju vet vad min man led av det enda de kunde se så här på rak höger var Lungfibros och ett fel på gallgången som Lars han hade han tyckte att vi skulle leva våra liv och inte tänka på detta det kanske inte är något genetiskt kanske ifrån fåglarna i affaren som ha födärvat både Lars och Svens lungor .
Angående vem som har tömt blodbanken som var på nyheterna ville de inte säga rakt ut men innerst inne så vet vi alla att det var Du älskling du fick 164 ?? påsar blod och det är inte lite Anna Lindh fick 99 och tömde Sveriges blodbank den frågan kommer alltid att vara en gåta fast VI vet vem det egentligen var , nä sängen nu mycket imorgon love you my love din Delicia

Världens Bästa Sjukhus 
Skicka en kommentar