fredag 10 juni 2011

Sommar Lov .................

Våra grabbar hade sista skoldagen idag så skönt för dem har ju haft en ordentlig jobbig år av sjuk pappa,skjukhus och 2 begravningar , ja vi får väll alla försöka att läka i sommar förhoppningsvis kommer vi alla med nya krafter till hösten .
Idag har jag varit på Livs och jobbat har inte varit där sen förra sommaren men det var sig likt packade på efter middagen och det gick fick lite hjälp ifrån en kollega och det var oxå sig likt ja nu är jag redo för det oxå jag har nu jobbat nästan 3 månader det fungerar bra ibland tänker jag så intensivt på dig på jobbet så att det är svårt att koncentrera mig men än så länge har det fungerat har inte hört om jag har plockat eller packat fel ..

Pratade med finaste Kattis Koordinator idag angående resan till Göteborg ny tid inbokat på Torsdag 16/6 kl 13 fina Lena Kurator sen kl 15 Narkos Läkaren Staffan , Ulla Koordinator , Johannesvillan skall vi oxå klämma in skall oxå träffa Tashi ifrån Bhutan som skall delta i World Transplant Games och Goa Sari , Hannah och jag skall springa Livsloppet och hinna träffa Maria sen träff med Kattis Koordinator på Lördag det blir inte mycket vila  i Göteborg skall bli så kul att träffa allihopa , Olivia kära syster skall oxå komma till Göteborg och vara med oss och sluta denna cirkeln jag har längtat efter detta sen de berättade att vi skulle på återbesök dessa människor känns som en del av vår familj vi bodde trotts allt på Sahlgrenskan i nästan 2 månader . Resan till en transplantation var det vackraste samt värsta jag har varit med om att se sin  döende anhörig kämpa för  att överleva så att de kan få dessa vackra organ så att de kan ha en chans att leva igen var så smärtsamt beskedet att de har hittat organ var det lyckligaste ögonblick i mitt liv nästan bättre än när våra barn föddes för att sen gå igenom 9 operationer var en trauma som jag vet inte om jag någonsin kommer över , känns som att ingen kan egentligen förstå vad vi har gått igenom fast de försöker att förstå . Jag saknar dig så mycket min fina Lars jag fungerar inte utan dig en tomhetskänsla som är så jävlig så jobbig snälla hoppas att det lättar snart känns jobbigare nu än när du dog , nej nu får jag pigga upp mig själv med lite musik ifrån You Tube ha det bäst i himlen min fina saknar dig din Delicia

Inga kommentarer: