torsdag 9 juni 2011

Tillbaka på skatten !!

Var på Cheapy efter jobbet skulle köpa skruv till min crosstrainer så att jag kan börja träna kollade Nordea saldo via mobilen och blev så glad skatten kom och jag kan bara vara såååå tacksam behöver dem till Göteborgs resan nästa vecka hade tänkt köpa en billig trimmer då tog jag en lite lyxigare för 345 kr så att jag nu kan fixa i min trädgård nu på semestern en fin gul stiga ..
Fick en fin liten iittala skål ifrån Kombi lotteriet idag kul med vinst men kan jag skicka tillbaka att vinsterna ni skickat till mig igenom åren då kan ni skicka en miljon kr till mig istället då hade jag blivit jätte,jätte glad .

Saknar dig lagom mycket idag igår läste jag bloggen när vi väntade på organ grymmaste väntan i mitt liv kände hur ångesten kom tillbaka och minns smärtan som du fick gå igenom fy min fina vad du fick lida och du sa inte ett ljud förrän dagarna innan du åkte in sista gången med ambulans då sa du det är jobbigt nu mamma Lars min underbara hjälte ingen är som du det var en stor ära att vara din kvinna i 20 år du är grymt saknad och önskar att vårt öde hade slutat annorlunda , ja jag skall rycka upp mig min fina varje gång jag är låg så kan jag höra dina tröstande ord dina fina komplimanger hela ditt sätt att behandla mig var av ren skär kärlek till mig som jag saknar så hemskt idag tack kan jag bara säga till dig att du behandlade mig med kärlek och stor respect .Jag älskar dig för alltid och kan bara hoppas att jag i framtiden kommer att träffa en ny kärlek som är snäll mot mig ,ha det bäst i himlen min fina din Delicia

   

Inga kommentarer: