måndag 27 juni 2011

Monday !!

Tungt att jobba idag efter 3 timmars sömn inatt , ont i mina fötter längtade tills denna dag var slut fast det var skönt att börja jobba igen efter min korta semester  låter tokigt jag vet men just så är det . Känner mig lite tom idag har inte mycket kanske för att jag är så trött att jag inte orkar att tänka det kan oxå vara skönt jobbigt att tänka för mycket ,kan nog tänka mig att jag är lika trött nästa Måndag efter Metallica konserten som vi skall på nästa Söndag men det fixar vi, efter jobbet såg jag att min bok som jag har beställt har kommit yey jag hittade den av en händelse begangnat, mediumet som jag var hos tyckte att jag skulle läsa just denna så jag tror att jag struntar i den jag håller på att läsa för att plundra genom denna spännande ...
Snabb fika med Nettan efter jobbet oxå suttit i solen ett tag lagom avtrubbad, trött och utan ord slutar jag för idag Kärlek och ljus till er alla ..
Love you my love saknar dig hoppas att livet blir lättare snart för att nu är det tungt <3
Lycklig att jag hittat denna bok 

Inga kommentarer: