lördag 4 juni 2011

Siesta ger mig mer glädje än Julafton !!

Gick och la mig kl 2 inatt men lycklig efter kvällens och nattens musik Oskar Linnros helt klart godkänd sen vidare till The Sounds som var skitbra en och en halv timme väntan till Håkan Joel och jag fick Vip plats vid storbilds Tv han är ju kändis nu alla var så glada att se att vi vågade oss tillbaka efter gårdagens chock .
Håkan Hellström du är så fantastisk du äger på scen jag bara njöt hela tiden vi var inte längst bak som vi sa innan hade perfekt plats ,jag kan bara känna total lycka , när låten Känn ingen sorg för mig Göteborg spelades var det svårt att hålla tillbaka tårarna men det gick ... Göteborg kommer alltid att ha en speciell plats i våra hjärtan och efter denna kvällen så har du oxå det Håkan <3
Vaknade imorse efter alldeles för lite sömn så där vid 9 tiden tänkte för mig själv nej ingen Siesta idag pallar inte för gammal för detta 2 dagars bus långt in på natten vi blir hemma idag somnade om vaknade kl 11.30 och tänkte undrar vem som spelar idag så Siesta blir det idag med med nöje , i alla år vi har bott granne med detta har både Lars och jag älskat detta vi sa till varandra att när allt detta är över och du har piggnat till dig så skall vi på mer konsert så jag få hålla mitt löfte så långt det går har jag ekonomi till det så skall jag göra det ..
The Sounds !!

Inga kommentarer: