fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar!!!

Jaha vaken igen laddar för att åka till Åhus årlig träff med vännerna ,men den traditionen bröt vi på när vi alla samlades till din begravning ,för 2 år sen var vi i USA firade midsommar afton på Taco Bell , förra året var vi i Åhus din sjukdom gjorde sig nu märkbar ordentligt det var inte mycket du orkade med visade din tappra sida så gott det gick . Älskar dig min vackraste ängel ha en underbar midsommar i himlen med alla kära du får dansa med mina släktingar runt midsommar stången det hade de säkert gillat speciellt min Farmor ,tack min vackra skyddsängel för att du finns vid min sida Love you forever .
Nu minsann lyser solen efter en hel vecka av regn skulle ju gjort så mycket men all ogräs är kvar och jag tar det en dag när det passar kanske en dag efter jobbet får jag en energi kick .
Ha nu en trevlig Midsommar alla fina underbara kör nu försiktigt till era destinationer Kärlek & Ljus Delicia                           

Inga kommentarer: