tisdag 28 juni 2011

Trötta Tisadg!!

Gud vilken lååångsam dag idag trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut ont i mina stackars fötter ner till stan efter jobbet Hannah skulle på massage och Joel ville köpa Micro soft points till sin xbox , dagen har inte varit så tung men tänker på dig konstant om du hade levt var hade du varit ?? i Göteborg eller på Csk på efter vård läkarna sa att det skulle ta  ca18 månader för dig att återhämta dig efter denna enorma operation , synd att detta inte gick skönt att de gav dig ett försök att överleva .
Kvällsmat på Grafitti så gott men alldeles för dyrt dit går vi inte in på ett tag ,pratade med en kille på jobbet om att köra till Ullevi han peppade mig och sa så klart fixar du detta men han känner visst inte mig världs bäst på att köra vilse det är jag stoltast var jag förra året när jag hittade till Ullared så då säger vi så jag kör själv till Göteborg hoppas då min finaste skyddsängel är med men som hjälp får vi ha GPS karta och ficklampa I can do it !!! jag älskar dig min vackra ängel wish you were here ..

Hur svårt kan det vara Hässleholm -Göteborg ??

Inga kommentarer: