söndag 19 juni 2011

Manifestation i Domkyrkan ..

Vaknade vid 8 ner och åt frukost kan bara säga gud vad jag älskar hotell frukost idag skulle vi hem varit mycket dessa dagar i den vackraste staden i Sverige , upp och packa väskorna kolla rummet inget glömt det var ditt jobb Lars och alltid hittade du något jag hoppas att jag nu inte glömde något på hotellet .
Träffade ett gäng grabbar igår som vi bubblade med de skulle till Metall Town igår de checkade ut samtidigt som oss de såg relativt pigga ut efter gårdagen men de hade struntat gå in igår kväll pga regnet området var tydligen inte alls mysigt om man nu inte var utrustad i gummistövlar , till stationen låsa in väskan sen vidare till Nordstan som bara ligger över gatan så bra hade 3 timmar på oss innan vi skulle till Domkyrkan och nu efteråt är jag så glad att vi gick dit i regnet så vackert så sorgligt så mycket intryck en mamma berättade om sin fina son som dog så plötsligt han var för donation och räddade 5 liv , en annan kvinna donerade sin njure till sin man det är vad jag kallar kärlek hon berättade hur hon såg hur hennes man såg så frisk ut så snabbt efter tranplantationen det minns jag själv och då började jag gråta minns hur frisk du såg ut bara dagar efter dina vackra organ kom på plats du såg lätt 20 år yngre ut så vacker du var all den gula färgen var borta helt otroligt att de kunde fungera så bra bara efter dessa dagar .
Så lycklig jag är att jag har fått vara med denna helgen mötet på Tiva jätte givande , livsloppet helt otroligt , prinsen så vacker som alla dessa andra som lever med nya fina organ i sina kroppar så fulla av liv så lyckliga att fått en annan chans i livet tack för att vi fick vara med .
Många känslor har vi gått igenom denna helg kan inte låta bli att tänka hur du hade mått om du hade överlevt detta fantastiska min underbara vi tände ett ljus för dig i domkyrkan idag jag skickade alla mina böner dit när jag bad online som det så fint heter så det var lite känsligt att komma just dit idag , nu skall vår cirkel vara sluten fast det kommer nog säkert att vara en spricka i den ibland ,tiden läker alla så och det gör ju det så småningom . Tack Gud,Jesus , Universum att du har valt vår familj att gå igenom denna resan utan den hade jag inte varit den jag är idag det kan jag lätt säga livet är kort och vacker skall inte slösa den på att vara bitter och negativt  tacka Gud varje morgon du vaknar frisk och kan andas , släpp alla negativa tankar det skadar bara dig själv Kärlek & Ljus till er alla Amen <3
Tände ett ljus till dig min älskling ♥

Tack kära donator för dina fina organ , och alla fina som tar ställning till denna vackraste gåva som finns ♥




Inga kommentarer: