onsdag 15 juni 2011

Vaccation 4 ten days so sweet !!

Från och med nu har jag semester istället för att blogga borde jag städa,packa och tvätta men röven hamnade framför datorn nu känns allting långt borta . Göteborg imorgon skall bli så skönt att komma tillbaka till denna underbara stan som jag har nog bara varit 2ggr innan på Liseberg innan Lars blev sjuk trodde aldrig att vi skulle bo där i nästan 2 månader uppleva alla känslor som finns att uppleva gjorde vi i denna fina stan .
Längtar att träffa alla fina själar som har haft hand om oss vårdade min man med stort kunskap &  kärlek åååhh vad ni har varit saknade , vi kommer antagligen gå igenom journaler under denna långa sjukdoms tiden på Sahlgrenska sen kanske vi kan få en diagnos på denna gryma sjukdom det hade ju varit det bästa så att vi kan vara ett steg före om nu grabbarna har detta hemska i sina  DNA .
Skall möta underbara syster på stationen hon kommer ifrån Stockholm har inte träffat henne sedan urnsättningen skall bli skönt att träffa finaste Olivia som har varit med under denna långa sjukdoms resa och utan dig hade jag inte fixat detta så tack vackra fina du för att du har funnits för oss så fort jag har ringt då har du i princip hoppat på nästa tåg för att finnas vid vår sida , tyvärr han du inte träffa Lars dagen han dog du var på tåget när jag ringde och berättade att han hade dött men en stund fick du med honom när du kom fram ,jag älskar dig min fina lillasyster du är min bästa vän tack för att du finns , nu har även du den bästa skyddsängel som finns Lars är med dig och det har du redan fått uppleva ... längtar tills vi ses imorgon kl 9 på stationen i underbara Göteborg

Läppstiftet

Inga kommentarer: