onsdag 22 juni 2011

Onsdag !

Onsdag näst sista semester dagen och jag har inte gjort ett skit som jag skulle göra en rabatt har jag rensat , tvättat lite ,läst ut en bok och på nr. 2 nu får jag ta och skärpa mig vaknade i morse på gott humör trotts att jag är en lat mask ,ringde Nettan och japp jag slapp ut i trädgården idag med ..
Damsuga ,fixa katt låda sen iväg till juristen och lämna in bouppteckning hoppas och ber att jag slipper i alla fall hälften av detta helvetes konkurs , sen till kvantum köpa fika bröd blomma till Nettan som är sjukskriven och likadan blomma till min älskade lite midsommar fint får han ha . Gott att träffas kaffe och en  trevlig pratstund om allt mellan himmel och jord .
Hannah kom hem idag normal tid igår hade de fått jobba till nästan kl 20.00 vi slutar annars kl15:45 lite övertid blev det och började 6:00 så trött unge idag efter jobbet men trotts det så körde vi till graven och gjorde lite midsommar fint och tvättade bort allt fågel skit , får väll hänga upp något som skrämmer bort fåglarna det var inte lite skit om vi nu säger så ..
Idag har jag mått bra inte haft ont i själ som jag bruka ha känns gott älskar dig min underbara igår saknade jag dig hemskt mycket och det resulterade en del tunga ord i bloggen igår men det skulle väll ut det oxå i min själv  terapi på internet , jag skickade ut Joel att klippa gräsmattan det var inte populärt men han gick fram och tillbaka och lite zick zack men det blev någorlunda klippt får göra om det själv imorgon måste få bort barnet ifrån denna jä... xbox som jag trodde var den bästa julklappen ever vi har inte sett Joel knabbt sedan nyårsafton de fick sina klappar sent för att vi var i Göteborg over julen . Jag hörde en låt på radion idag på vägen till kyrkogården jag har hört den innan så vacker med Chris Medina men idag grät jag till den tänkte tillbaka till sjukhus tiden låten är skriven tillhans fästmö som skadades i en bilolycka han vakade vid hennes sida på intensiven sedan rehab och de gifte sig senare , så vackert In sickness and in health to death do us part heter det och så är det bara döden kunde skilja oss åt Love you my love din Delicia <3

Midsommar fint 

Inga kommentarer: