måndag 20 juni 2011

Semester

Jag jag skulle ju ut i mina rabatter och plocka bort allt som heter ogräs men det ville inte väder gudarna att jag skulle göra som det har spö regnat idag så jag stannade i min säng och läste färdigt en  bok som jag har lånat ifrån en arbets kamrat som oxå har förlorat sin älskade underbara jätte bra bok om en kvinnas version om hennes nära döden upplevelse jag behövde denna bok just nu och blev nu sugen att läsa mer jag har inte läst en bok på nästan 10 år och nu säger väll mitt undermedvetna att det är dax nu jag slök boken som en som har varit utan vatten i ett dygn för älskade jag att läsa och har läst väldigt mycket men efter denna pausen i mitt liv kan jag nog finna ro av att läsa igen , ville själv köpa boken så att jag kan läsa den igen vilket jag tror att jag behöva att göra men den fanns inte någonstans den heter Omsluten av ljuset av Betty J Eadie letade efter den på Akademiska bokhandeln i Göteborg men då köpte jag ju 4 nya istället och idag på nätet 4 till så nu har jag att göra ett tag alla böcker jag läser är sanna kan inte läsa påhittat smörja och har aldrig gjort så nu har jag en massa härliga läs timmar framför mig . Smälter vår underbara resa till Göteborg så glad att vi valde att åka denna helgen så att vi fick vara med på en del av World Transplant Games så heja på er alla som tävlar nu i veckan alla ni som har fått en ny chans att leva och njuter för fullo av era fortsatta liv med någon annan inuti era kroppar kan bara säga Vackert .. Hoppas på bättre väder imorgon måste ta tag i trädgården , ringde idag skulle se om min bil kanske kunde lagas innan midsommar men ett stort nej fick jag 1/7 tidigast så heja utan bil så kul men får låna av snäll granne Tack kära du . Midsommar snart vår första utan dig förra året var du med och hade det ganska bra kommer att sakna dig iår men jag saknar ju dig varje dag inget nytt måste kolla med alla omvi skall vara här som vi bestämde förra året när du levde personligen kan jag vara utan denna tillställning vad är det man firar egentligen ???????

Mina nyinköpta böcker
Betty Shine :
En Fri Själ
Sinnets Magi
Tankens Makt
Letade efter Betty Shine Det Oänliga sinnet men köpte andra av denna författaren
James Van  Praagh Himlen på Jorden
Ozzy
Malin Sävstam När livet Stannar
Mikael Andersson Armlös,Benlös men inte hopplös
Emma Jangestig Varför Gråter inte Emma .

2 kommentarer:

Anonym sa...

En annan bra bok är.
Bara ett andetag bort av Sanna Nova Emilia
Handlar om att förlora ett barn men vilket språk - det är så vackert skrivet!!!!
Kram
A

Delicia sa...

Tack efter dessa 8 kan den bli nr 9 =)