lördag 11 juni 2011

Saturday !!

Vaknade på tok för tidigt idag jag vill ju bara sova det är det enda jag längtar att göra om helgerna tappat min gnista i lite svårt att hitta ork och lust att göra något , Zackes kompis sov över här inatt hans mamma fick komma tidigt och hämta honom för att han var sjuk hade kräkt usch in och städa toa och byta handdukar .
Äntligen kom vi till soptippen har pratat om det i 4 månader känns bra att jag äntligen orkade och hade tid 2 billast nu behöver jag bara låna släpet av grannen och tömma allt det stora .

Seans kl 13.15 tog musten ur mig helt men Lars han visade sig och jag kan bara säga tack min underbara vackra så skönt att höra att du har det bra och kul att du skulle tycka att jag skulle gå upp ur vår säng och gå vidare med mitt liv , sängen har varit vår plats när du var svag och inte orkade så samlades familjen i sängen vi tittade på tv skrattade och umgicks i vår dubbelsäng ,när vänner kom ja då satt vi här alla och pratade drack kaffe mm , nu ligger jag ensam i denna stora säng och saknar det vi hade så det är snart dax att komma ur denna säng jag laddar Lars annars får väll du sparka mig ur den hahahaha!!. Det är snart ett år sen vi låg här tillsammans tänk vad tiden går förbi en så snabbt eller rättare sagt 10 månader har det gått ..Jag skall rycka upp mig min älskade det är ganska tufft jag skall göra lite varje dag så att jag kommer ifatt här hemma , du sa oxå att du gillade tulpanerna och det var kul att de var i flera olika färger , du pratade om en nallebjörn jag fattade ingenting men minns en nalle Malena kom med efter du hade dött tack desamma min underbara, jag hade en ljus framtid framför mig det känns ju skönt för att det är ganska tungt nu , du ville att jag skulle skriva en bok du är nu andra person som har sagt detta till mig och ni är båda i himlen så ja tar med mig allt du sa och det kanske blir verklighet en dag , nu skall jag ut i vår trädgård plocka lite blommor så att du kan få det fint på graven ha det bäst i himlen min underbara har du kul med alla rock stjärnor ?? hälsa Freddie Mercury och säg att jag saknar honom med love you always din Delicia

Kram tillbax <3

Inga kommentarer: