fredag 1 april 2011

2 månader sen!!

Idag är det 2 månader sen du tog ditt sista andetag kan fortfarande inte fatta att detta hemska har hänt oss min älskade ,min underbara vackra man finns inte mer ,bara spår av att du har funnits har vi kvar att leva med .Helt ofattbart att hanskas med ,jag orkar ingenting så fort jag kommer hem ifrån jobbet går jag och lägger mig sätter på datorn och glor på allt och inget tills jag deckar av utmattning kring midnatt ,min kropp och själ är i sorg och är så trött och sliten och hoppas bara att jag kan ta mig upp igen , jag vet att det kommer nån dag men just nu är jag i en förlamad av det traumat vi har fått uppleva , min underbara älskade du är saknad alla säger att det blir lättare med tiden men hur vet de det jag känner ingen som har förlorat sin livskamrat mer än en  föresten och hon klarar sig ganska bra ett år efter sin mans död .
Jag skall boka tid till healing jag behöver verkligen att heala min trasiga själ få tillbaka livsgnistan igen hade varit helt underbart .....
Skall hämta min lilla bil idag den blev inte färdig igår så skönt att köra och handla utan att behöva tigga skjuts eller låna någon annans bil ,imorgon blir det tävling i Åstorp kan bli trevligt hoppas att det går bra för grabbarna skall bli spännande....

Inga kommentarer: