söndag 3 april 2011

Vår Städ !!

Idag skall vi städa lite och skura golv hela familjen skall hjälpa till då går det lite snabbare ,sen skall jag tvätta bilen sen en tur till kyrkogården och tända ett ljus till dig min vackra skriver mer om en stund måste nu ladda för alla dessa måsten ....
Så nu var huset städat ,golven skurade och vi har varit på kyrkogården din ena blomma som jag köpte för 3 veckor sen hade börjat blomma sen fick du fina påskliljor killarna var med för första gången de tyckte att du hade det fint och ville oxå vara med och pynta lite det var ju roligt annars har det bara varit Hannah och jag som kom med ideér , var oxå hos Hugo & Ester och satte en gravlykta så nu har vi 2 gravar att fixa , Älskar dig min Lars detta är så smärtsamt denna process som jag/vi skall gå igenom kommer på mig själv flera ggr om dagen att vilja berätta något för dig sen säger jag ja just de du är ju död mycket märkligt .....
Jag skall försöka att strukturera upp vårt liv just nu är det en del kaos ännu har lite mer ork för varje dag och det känns ju skönt  för att denna mentala trötthet som jag har haft har varit så jobbigt

Inga kommentarer: