måndag 4 april 2011

Tillbaka på skatten !!

Idag fick jag efterlängtade brevet på posten så lite glad blev jag idag , var oxå och hämtade mitt nya körkort har fått klagomål varje gång jag skulle visa leg i över ett år så ny kom jag till skott och fixade ett nytt fick den gratis pga att det var fel på vid tillverkning så det var ju bra , jag hoppas verkligen att mitt liv kommer att bli bra en dag jag känner bara nu att det är förjävligt utan dig Lars du älskade mig precis som jag är och berömde mig dagligen det kommer jag aldrig få uppleva igen och det känns ganska förjävligt varför skulle du död ??? jag fixar inte att leva utan dig  , frågan är om jag kommer över detta någon gång i mitt liv =(

Nya klösbrädan har kommit till mina katter så nu hoppas jag att de små skitarna ger fa..... i soffan fick inte ihop den så jag får ringa svägerska och bjuda henne på kaffe sen kan hon hjälpa mig skruva ihop den

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150210314469714&comments  kolla in Affe blir galen av kattmyntha

Inga kommentarer: