söndag 24 april 2011

Påskafton del 2

 


Allt klart förvår resa mot Osby på 21an började lukta rök jag körde lite till sa till barnen börja det ryka ifrån motorhuven så stannar jag bilen sen tar vi oss ut ur bilen bums vi stannade bilen vid fickan där polisen bruka stå och ja det rök som attan ifrån min bil fast  där bak ringde grannen Hasse ha kan ju det där med bilar fick låna hans frus bil till Osby vi skulle ju vara på middag och var nu lite sena så tack hjälpsamma grannar som räddar mig än en gång =)
En underbar afton med massor av god mat och sällskap med bara dem bästa ,musiken på hög volym med massor av minnen och en del tårar  blev det med ja min älskling första påsk utan dig och fler kommer det att bli du är saknad men var med på alla sätt och vis ...
Lars fanns med oss <3
Påsk gåva 
Tack underbara Anton & Marie vet nu varför ni fick en stjärna i bröllopspresent ni är våra stjärnor  älskar er båda tack för att ni finns för oss ..

Inga kommentarer: