söndag 10 april 2011

Meditation !!

Idag var det dax för min första meditations trodde jag ,det är som jag sa till instruktören detta har jag nog hålt på med länge uatn att fatta själv vad jag sysslade med meditation,böner sitt inre kraft allt de håller ju ihop så detta var ju häftigt så själv läkande så vackert så Ja detta kommer jag att fortsätta med ..
Jag minns en natt för ett par år sen jag vaknade av att Lars hade sin hand på min kropp minns inte var just då jag frågade irreterat vad gör du han sa - Jag healar dig älskling sov nu så vackert kunde jag inte se då tack mitt hjärta tack för att du fanns i mitt liv jag kan bara vara tacksam att våra vägar möttes även om det känns bittert att  universum tog dig tillbaka...

Nu skall jag slappa lite sen skall det städas ,skuras golv och tvättas en tur till din grav skall vi oxå hinna med .
Zack är på väg till din plats nu med sina vänner de skall tända ett ljus tyckte att det var lite fint att ett gäng tuffa tonårs grabbar skulle ut och gå en runda till kyrkogården ,men dessa fina grabbar var oxå på din begravning .
Jag skall hitta tillbaka till mitt inre en styka finns där som jag kan hämta det vet jag nu att det är där jag var varje dag i Göteborg annars hade jag nog inte fixat alla dessa månader /år av stress och sorg tack Gud , Jesus , Universum för allt vackert du har givit mig förlåt att jag glömmer bort det ibland , nu skall jag smälta allt detta sen av mitt nyfunna energi för dagen städa lite ha en underbar dag alla bloggläsare kärlek och ljus till er alla <3

1 kommentar:

Helena sa...

Tusen tack, och detsamma! Kram