söndag 24 april 2011

Dagen efter Påskafton!!



Jag du idag är det mycket plocka,plocka ,plocka både inne och ute sen blir det kaffe besök finaste Åsa & Monica kommer det skall bli nice , Zack  kommer hem idag han har varit Göteborg och haft det trevligt men han har ett äppleträd kvar att klippa och lillbror kan plocka upp det som är på gräset när han kommer hem han stannade kvar hos Philip igår kväll .
Det är söndag jag har varit på meditation de sista 2 söndagar jag får väll försöka lite själv nu är det tyst i huset bara jag vaken det är så gött , meditation kan verkligen ge en svar på vad livet har att erbjuda och för min del låter det bra jag vill gärna utveckla mig själv på en djupare nivå ..jag kan bara tacka  universum för att jag och våra barn lever har ett fint hus ,jag har ett jobb och vi är friska ,tack för alla våra fina vänner som finns i våra liv ,tack för att jag fick låna min underbara man i 20 år fick uppleva kärlek , hjälp mig få mer energi och ork Amen .

Onepiece = Kärlek 
Jag skall nu börja Söndags städa så att jag kan med gott samvete slappa senare i eftermiddag Kärlek och Ljus till er alla <3

Inga kommentarer: