tisdag 19 april 2011

Jag skall bara .....



Jag när jag var på jobbet så planerade jag att jag skulle ge mig på min rabatt eller oreda som skall bli en rabatt så taggad så mycket tankar sen kom jag hem jaha!!! var försvann den energin ??? ja nu blir det blogga klart sen tvättstugan sen kvällsmat har en hel del tvätt kvar sen i helgen orkade inte allt ..

 Jag saknar dig idag min hjälte men det gör jag ju varje dag , hörde på nyheterna att det var en kvinna som dog pga väntan av en  utredning på att komma på transplantationslistan hon väntade i 4 år och hennes man skulle donera ja hur svårt skulle det vara sånt gör mig jätteledsen ,att vi fick vänta 85 dagar var för att det var organtorka som de sa men det var igentligen inte det såg nya skyltar minst en gång i veckan men vi skulle ju ha 2 st ifrån samma donator , men att vänta på utredning är förjävligt ja de var rätt sega när Lars skulle utredas också vi väntade och väntade en sån grym väntan för att få chansen att överleva eller inte så kärlek till alla er som väntar på utredning och organ ni är hjältar alla hoppas att er väntan blir inte lika lång så vår eller deras som tog 4 år skandal skåneläns landstig skärpning detta är människors liv ni skiter i men tid till att golfa och fina fotbollsresor det har ni era grisar !!!!!!!! Man kan inte låta bli att tänka om läkaren gjorde vad han skulle och när han skulle så skulle min man kanske levt idag så nu är Lars död , jag ensam och mina barn är utan sin pappa för att en massa läkare gjorde inte det de skulle så är det tyvärr med  dagens sjukvård . Så min älskade hjälte tack för att du kämpade så tappert för att leva <3

Ja  huset är nu tömt på tonåringar de har sköt sig galant och städat så fint Zack skall iväg och träna och Joel säger att han har varit ute men det tror jag inte riktigt på så jag får väll kasta ut han en runda på studsmattan och Hannah slavar på  jobb och jag skall bara dra lite till ...........

    

Inga kommentarer: