fredag 8 april 2011

Orkan vindar i Skåne !!

Som det stormar i skåne idag hoppas bara inget annat händer på Svartmannagatan behöver inte mer nu , jag minns tillbaka när Lars skulle flygas till Göteborg kvällen 15/12 -2010 var det ödet han kom iväg för att dagen efter så var det en jättestorm och alla flygplatser stängdes måste ha varit ödet att han kom iväg för annars hade han dött på natten det var Ecmo som räddade Lars liv ,men om det var hans öde att komma till Göteborg få dessa fina organ varför skulle han dö ?? ja tiotusen frågor har man som man kanske en dag kommer att få svar på vem vet . Lars gjorde sin uppgift på jorden och han gav mig vertygen att sedan gå vidare med så att det gäller att jag i min tur lyssnar på vad han sa och det kommer jag att göra jag kan höra honom Delicia tro på dig själv du kan gå hur långt som helst .... I will listen my Love I promise you that <3
Jag pratade med en arbetskamrat idag vi delade erfarenheter om livet på Intensiven  sen kom låten goodbye my lover ifrån radion och det var inte igår den spelade på radion tack Lars kändes lite att den var ifrån dig <3 så första steg i min utveckling är Meditation på Söndag jag längtar skall bli spänande

Inga kommentarer: