måndag 18 april 2011

Underbara Våååååår !!!

Så fint väder borde vara förbjudet att jobba när det är så fint så bra för själen solen ljuvliga strålar men men jobba måste man tyvärr for att få det att gå runt ,men om jag hade ett par miljoner  då hade jag minsann inte jobbat en dag till det kan andra gör livet är alldeles för kort för att jobba om man inte behöver <3

Skall snart köra till Vinslöv lill skiten skall träna brottning , ungdommarna är så duktiga de städade när jag kom ner och kollade till dem ,maten fick de serverad av Anette som är mamma till en av grabbarna Tack så mycket så en natt lan till blir det för de stora och Joel du är inte en av dem OK uppfattat du hade nu Xbox förbud nu på dagen för att du trodde att du var en av de stora inatt och var uppe till 5 i morse jag tog med mig handkontroller till jobbet men sen ringde han till Philip och spelade hos honom ja jag får skicka dig till detox Xbox snart tror jag
Min älskade underbara fan att du inte finns hos oss jag saknar så jätte mycket du älskade våren och allt det där med att pilla i trädgården , jag klippte ner all lavendel igår så jag hoppas nu att det växer igen de såg lite döda ut ???? och du jag har fixat bambu Japansk bambu till och med du ville ju ha din japanska trädgård så bambu kan jag fixa till dig det andra skiter vi i damm mm jag älskar dig min fina det är så tomt utan dig hoppas att du har det bra din D
        

Inga kommentarer: