lördag 9 april 2011

It´s a beutiful day =)

Solen skiner många måsten kommer fram då enklare att ligga i sängen hela dagen om det är grått och tråkigt jag har ca 15 maskiner tvätt som skall tvättas ,golv som skall skuras mm .Jag är så mentalt trött måste bli bättre snart hoppas jag i alla fall jag kan ju inte spendera resten av mitt tråkiga liv i en säng , eller om jag går upp ur min säng blir inte livet så tråkigt ??? så många månader an stress  har påverkat  oss alla i denna familj jag ser min minsting att gnistan i han fina ögon är borta ,kommer min sötnos gnista igen han har fått se så mycket som små barn skall inte behöva se . Snälla Gud , Jesus, Universum hjälp oss komma på fötterna igen ge oss livs gnistan i våra liv , hjälp oss klara denna ekonomiska tyngd som vilar på mina axlar Amen

Inga kommentarer: