lördag 16 april 2011

Musik,musik

Har lyssnat på you tube klipp sedan igår kväll det är otroligt vad musik har stor betydelse i ens liv , det väcker så många fina minnen att lyssna på musik som man lyssnade på när man var nykär och trodde aldrig något illa skulle kunde hända oss , man lyssnade mer på musik för på ett annat sätt än vad vi gör nu , såg att på Netto hade de en skiv spelare som man kunde koppla till usb i datorn så att de underbara Lp skivorna kan plockas fram igen . Lars ville ha ut skivspelaren till uterummet så att vi kunde ligga där ute och lyssna på våra minnen , en go tryckare med dig nu min underbara hade inte suttit fel . Ja musik har en stor betydelse i våra liv på alla sätt ens barndom på 70 talet Pink Floyd en go favorit sen kom ljuvliga 80 tal party, party ungdoms kärlek och massor av  sprit som man stal ifrån mamma =) Dagens musik är härlig på alla sätt men som alla har hört innan  det var bättre för med de gamla vinylplattor Cher, Bruce ,Supertramp, Reo Speedwagon my god listan är lång , jag saknar dig min Lars vi skulle ju gå igenom våra liv av vinyl dricka vin och hångla på hög nivå i vårt uterum , jag skall fixa många av det punkter jag lovar och minnas dig med glädje
        


                                                       

Inga kommentarer: