måndag 25 april 2011

Sunday !!!!

Så nu är det äntligen klart alla träden klippta och allt uppsamlat i påsar så gott att ha det klart ,skall lasta in gräsklipparen i bilen så skall den på lagning så nästa helg blir det att klippa gräset skönt att få lite gjort i trädgården kom in en snabbis har varit i solen ett par timmar solat gott för själen , du älskade din trädgård och ditt hus du finns var vi än tittar min underbara kommer någonsin denna tomheten försvinna usch så jobbigt det är utan dig , bara att ha någon att snacka med är en lyx jag saknar våra samtal lång in på natten dina fina komplimanger din röst din vänlighet din närhet .
Ja vad skall man säga livet är tomt , barnen behöver inte mig på samma sätt som innan jag är ensam en del och slåss med dessa känslor och det finns många ensamma timmar just nu .

     

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns om du har lust att gå en runda, dricka en kopp kaffe, behöver hjälp med något eller prata en stund. Som jag sagt till dig, jag finns om du vill =)

Kramar från du vet vem.