fredag 15 april 2011

Patient nämden !!

Idag var det möte på Patientnämden ett mycket bra möte blev det men så tråkigt att man måste utnyttja deras tjänster , det är sorligt att man behöver att vara missnöjd med vården men i vårt fall inser jag att om Lars hade fått Transplantation innan hade han haft en mycket större chans att överleva . Mötte mycket snälla människor som förstod oss och de sa att de skulle ta med detta , det var så mycket som blev fel under tiden Lars var på sjukhus så mycket ångestfylld väntan av Lars sistsa tid på jorden om saker hade sköts rätt så kanske hade allt kunnat gå snabbare men som de säger ju fler kockar ju sämre soppa och det blir ju det och tyvärr var det med min mans liv som var på spel men i alla fall så nu är det gjort och vi får väll hoppas att ingen behöver uppleva detta hemska som vi fick gå igenom =)
Nu är det minsann Fredag gud så skönt skall verkligen sova ut imorgon sen ut i rabatten och göra fint , jag skall sköta dina rabatter min älskade jag får väll fråga Linda om hjälp om det är något jag inte förstår mig på nu vet jag att lavendel skall klippas ner . Jag saknar dig min älskade man synd att du skulle dö hoppas att du har det bra i himlen <3

Fredags mys med mina godingar 
Lavendel

Inga kommentarer: