måndag 11 april 2011

Me , Myself & I

Jag idag har jag bestämt mig för att börja träna ja vi får väll se hur bra det går vissa dagar vill jag bara vara ledsen och inte orka göra något ,men sista året som har gått har jag inte haft många minuter till mig själv men nu när han inte finns längre så är det bara jag och vem skall ta hand om mig jo jag !!! försökte nu att crosstraina siktade på 20 min men så tappade jag fotplattan jag undra vem har ätit dom skruvarna var inte människa att hitta dem det är väll typiskt sen gjorde jag några sitt ups , så nu skall försöka att fortsätta med detta kan ju inte se ut som man gör ..
Ja vem är jag ??? Vad gillar jag ?? nu handlar allt helt plötsligt om  bara jag ,jag har tagit hand om folk så länge så att jag har tappat bort mig själv ..
Jag är 42 år snart 43 år jag gillar att titta på tv , surfa på internet nu kan jag inte hitta på mer detta är ju hemskt jag  älskar läppglans blir tokig om jag inte har det i fickan ,jag är väskoman har många ,många väskor sen tar det stopp fy vad jag är tråkig ....... är jag inte mer ??? detta gör mig lite ledsen att jag har totalt tappat mig själv så nu måste jag genast försöka hitta henne igen , hade min man nu kunnat tala så hade han kunnat prata en halv eftermiddag om hur bra jag är men det är som sagt väldigt tråkigt att jag själv inte vet det .så nu är det nog dax att damma av Mia Törnbloms böcker =(

Inga kommentarer: