lördag 16 april 2011

Missing U !!

Livet flyter på som vanligt på dagarna ,men när det blir kväll är det minsann tomt utan dig min underbara älskade , känns fortfarande som att jag inte kan fatta att detta har hänt så otroligt overkligt så att jag kan inte beskriva i ord hur det känns att mista någon på detta viset , jag älskar dig så att det gör ont i min själ att jag inte kan prata med dig mer känns lite tokigt att prata ut som om du fysiskt vore här men jag gör det ofta. Livet är så ensamt utan dig min kära jag saknar din lukt , dina armar som kan hålla om mig när jag är ledsen , dina sista månader var du så svag att du inte lyfta dina armar du låg förlamad i en sjukhus säng och var så förtvivlad , jag saknar dig min livskamrat men jag har dig nu som min skyddsängel och det är inte helt fel det heller . Love you 4 ever my Love

Inga kommentarer: