söndag 17 april 2011

Påsk lov !!

Började dagen med meditation ,blir lite frustrerad att jag inte kan stänga ut visa saker som ploppas upp när man skall rensa sin hjärna men det kommer väll med tiden annars trevligt fick bara jätte ont i huvudet efter åt och blev extremt trött =) ja det är bara att fortsätta med detta häftiga nya del av mitt liv ..
När jag kom hem plockade jag lite sparade golven tills jag orkar kanske lite senare ikväll eller nån annan dag det springer inte ifrån mig om vi säger så min tvättstuga skall vi inte snacka om fattar inte var all tvätt kommer ifrån jag har min 15- 20 maskiner tvätt som skall tvättas shit Hannah får banne mig lära sig att tvätta jag hinner inte allt detta ..
Påsklovet är det full fart på nu har HELA huset full av ungdommar Zack har 5 st killar plus han själv är de 6 st och Lanar tills på tisdag kul att de vill vara hemma Joel har Emil hemma men det är ju inget nytt de 2 bor nästan ihop så ja nu har ungarna påsklov jag får mitt Torsdag efter jobbet längtar ,längtar tills jag får lite xtra dagar av ledighet ... Snart är det dax för urnsättning av min älskade underbara känns lite tungt att detta är nu det sista men samtidigt skönt att få det färdigt jag och barnen skall hissa ner urnan i marken detta är ett bregrepp som är så svår för oss att greppa , jag hoppas nu att min meditation skall kunna utvecklas så pass att jag kan ha en kontakt med mina kära på andra sidan jag vet själv att jag har mognat som person att jag kan nu hantera detta underbara  / okända . Tack Gud, Jesus , Universum för att du visar mig vägen till en underbar vacker sida av livet som kan bara bli bättre med tiden tack för min inre styrka som håller mig uppe genom all denna sorg tack för mina vackra barn, vårt underbara hus och min hälsa ,tack för att du svarat på mina böner jag har mycket kvar att lära och jag är öppen för alla förslag Amen ....

Inga kommentarer: