torsdag 28 april 2011

Plantera min ängel .....



Ungarna gått till skolan de kommer hem efter lunch ,Olivia är på tåget från Stockholm skall hämta henne strax jag idag är ingen vanlig dag idag skall vi plantera vår ängel många känslor finns det nu vi har alla svårt att förstå att Lars är borta är nog fortfarande i detta berömda chockfas i och med vi har så svårt att fatta detta , men även detta kommer vi att smälta så småningom .Jag kan bara tacka Universum som förde oss i samman för 20 år sen jag hade inte varit den kvinnan jag är utan mina vackra år med dig min underbara vi får väll se vad Universum har för planer för mig nu .....

Fint på krykogården <3
Plantering av vår ängel  28/4 - 2011 
Underbart vackert väder det tackar vi för få energi av moderjord är inte helt fel underbara vackra solstrålar är mumma för min slitna kropp som sakta börja att vakna efter flera månaders trauma , jag saknar så att det värker i min själ men kan ändå känna mig lycklig att leva andas och är nyfiken på vad livet har att erbjuda mig , två känslor som borde krocka men det gör de inte , så min underbara det kommer att bli jobbigt med detta sista avsked men evigt lycka att jag har haft en ängel som älskade mig så djupt ta nu hand om mig från ovan min fina skydds ängel Jag älskar dig för alltid Delicia
Har du en så här i himlen ??

Jag bar dig ifrån  parkeringen till din plats jag har varit med dig hela vägen min underbara urnan var ganska tung men du skulle ha den finaste i ek , vi hjälptes åt att hissa ner din urna i marken allt var så fint sen var finaste prästen oxå på plats , så nu är vår cirlkel sluten tills döden skiljer oss åt love you D

Inga kommentarer: