fredag 31 maj 2013

Another Month...........

Pratade men min underbara igår lyckligare än lyckligast att höra ifrån honom men en månad till skall han nu stanna i Spanien huset var totalt vandiliserat och hinner inte fixas innan hemgång på utsatt datum så nu den 4/7 han kommer hem så nu blir det 35 nya dagar att stryka på kalendern , tårarna sprutade som jag har sett fram emot att han skulle komma hem nu på Måndag har till och med lagt fram de kläder som jag skulle ha på mig till denna magiska träff men nu laddar jag om till Amerikanska national dagen och då har jag till och med semester ...och behöver då inte ta ledigt när han kommer hem . Så jag får hålla mig sysselsatt med att träna bland annat P kommer nog se en stor skillnad när han kommer hem mycket har hänt mig kroppsligt sen han stack 24/4 , ikväll skall vi ha after work lite mys kommer det att bli en bit god mat och dryck med vänner innan helgen ha en underbar Fredag kärlek & ljus D

My darling P love you so and missing you madly thank you beautiful man for being in my life see you in 35 days my love xoxo Delicia

Inga kommentarer: