måndag 27 maj 2013

Day after !

En oförglömlig afton kan jag med lätthet säga , denna konsert var det absolut bästa jag har skådat nästan mållös idag oxå har svårt att få fram orden så jag sätter in lite dåliga bilder tagna med min Iphone , Idag blir det shopping på schemat jag handlade förresten 2 tröjor ifrån konserten bara för att jag kunde hahahaah dyra var de men ingen Siesta iår så då kunde jag unna mig dessa fina T- shirts .
Nu hopp i duschen och mot staden innan tåget mot Skåne går ..

Seven days My darling P love you, miss you see you soon ..


wine & dine greek stile 

lång kö i regnet 

Pink from top 2 toe 

Love is in the air <3 

Pink 

Pink & Nate 

More Love 

Tiamo

Suddig 

Lalalalal !!

very expensive 

I´m not a SLUT I just love love <3<3<3<3<3<3

Snarkande säng kamrat 

Inga kommentarer: